Cununia! ~ Nunta Stefan si Mihaela

Cununia!

A venit si ziua cea mare! A trecut asa repede timpul ca nici nu ne venea sa credem ca "sosi" momentul :)......

16 august 2008, sau 8+8.08.2008..... (in cultura chineza, cifra 8 e cu noroc :)) ),
Dimineata totul bine, relaxare cu rudele de la Severin care tocmai ce sosisera in Bucuresti, timpul parca trecea foarte greu si pe cat se apropia de momentul in care trebuia sa ne pregatim, pe atat emotiile ne luau mai tare si mai tare.... :)
  • Ora 14.30 Stefan pleaca cu baietii motociclisti la Arcul de Triumf, iar eu incep sa ma pregatesc
  • Ora 14.45 vin fetele la mine (Alina, Andreea si Ana) si plecam impreuna la Casa de Cununii



  • Ora 15.20 ajungem acolo, ne intalnim cu parintii mei si prieteni ce deja ajunsesera si pe care abia i-am vazut.... :). Stefan era inca la Arc. A ajuns si el pe motocicleta impreuna cu baietii, pe la si jumate :)
S-a strans foarte foarte multa lume, colegi de servici, prieteni, familie, oameni carora le-a facut placere sa fie alaturi de noi in momentele acelea :)

Si am stat si am stat acolo in curte, am vorbit, nici nu mai stiam incotro sa ne indreptam, sa discutam cu toata lumea, am intrat de cateva ori inautru sa ne interesam cum se face (fiind amandoi la prima si unica!!! casatorie nu stiam obiceiul :)) ) emotiile parca erau, dar nu erau....e o stare ciudata ce nu se poate explica prin vorbe.
Cert e ca eram foarte bine dispusi, chiar ni s-a spus ca "bai ati ras intruna, parca va duceati la joaca, nu la insuratoare" :))

Momentul in care am intrat in ACEA camera, in fata ofiterului de stare civila, atunci parca s-a oprit timpul in loc. Doamna aceea ne-a luat prima data la intrebari :)
"Vladu Stefan Victor, iei in casatorie pe Vasile Mihaela Ioana?"
Acum toata lumea era in expectativa cu zambetul pe buze, iar la raspunsul ferm DA al lui Stefan, a inceput toata lumea sa rada :))


"Vasile Mihaela Ioana, iei in casatorie pe Vladu Stefan Victor?"
Intrebarea asta parca iesea cu incetinitorul din gura ofiterului :)), auzeam din spatele meu "zii tare, zii tare!!" :)) si bineinteles raspunsul meu a fost la fel de ferm ca al sotului meu :)
Lumea a fost extaziata de cat de hotarati am fost in raspuns :)
Am fost foarte veseli, iar pozele spun totul :)

Am semnat, ni s-a dat livretul de familie (in care incap doar 7 copii) si certificatul de casatorie, ne-am pupat, am primit tone de flori si dupa am desfacut sampaniile in sala de vis-a-vis.
La iesire, toata lumea se aseza cu florile in mana si cu orezul si graul in cealalta mana si ne asteptau sa iesim. Am primit semnul de ok pentru a iesi si am pasit pe scarile primariei.
In momentul urmator a fost o ploaie de grau peste capetele noastre, se canta La Multi Ani din toate partile, cu toata puterea, te cuprindea un sentiment de maxima fericire :))


Click! pentru pozele de la fotograful Cata (Beavis)
Click! pentru pozele de la Teo
Click ! Pentru pozele de la Marius (Baiazid Brother)

Am mai facut poze in fata primariei si pe urma am plecat cu totii acasa LA PETRECERE!!!!

Click! pentru pozele de la petrecere !

Un comentariu:

Baiazid spunea...

Casa de piatra man